Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Nu kör vi igång igen!

Hejsan.
Nu är det så att jag har fått för mig att börja blogga igen.
Och nu menar jag inte bara 3 inlägg i veckan utan varje dag!
Det är faktiskt skönt att kunna skriva av sig litegrann osv. Det är ett bra tidsfördiv!
Det var ju nästan ett år sen jag skrev sist.

Jag kan ju börja med att säga att jag fortfarande har min underbara pojkvän vid min sida.
Så glad att jag har dig pojk!
Och min sommar var helt underbart skön! Jobbade även på Call-up i somras.
Inte speciellt roligt, men det var pengar! Orkade dock bara med 1 och en halv månad sen sa jag upp mig, haha.
Men så fort sommaren tog slut började jag redan längta till nästa.
Jag har även börjat på Borgarskolan här i Gävle, på medieprogrammet.
Där har jag träffat nya underbara vänner, så jäkla härliga!

Ja, annars då? Hösten har kommit och är snart över, vintern närmar sig.
Så himla trist.. Segt att kliva upp när det är kolsvart ute.

Ska vara duktig att ladda upp mycket bilder också har jag tänkt!
Börjar redan nu med bild på mig och min syster.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0