Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Tillbaka!

Så, nu är jag tillbaka från salongen, kom för en stund sen.
Hela sju timmar tog det!

Vi började med att lägga in blekning/avfärgning på mina mörka partier.
Hade ju både svart och blondt hår för det var urtvättat, haha.
När vi sköjt ur det så hade vi i en brun bottenfärg,
och efter det en rödbrun färg i längderna,
hon masserade in så bottenfärgen och vanliga färgen flöt ihop bra.
När det värkat klart så började vi klippa.
Skulle egentligen bara toppa, men det blev att vi klippte efter
det som växt ut sedan sist. Dvs klippte upp mer, tunnade ut lite grann
och fixade till luggen!

Jag hinner tyvärr inte ta någon bra bild nu,
ska iväg och äta med hjärtat.

Men när vi är tillbaka kommer det in en bild från när jag var där,
och resultatet!

Hörs snart!

Så länge kan ni få en bild som jag knäppt nu,
man ser dock inte hur håret ser ut då det är väldigt mörkt här.
Det ser bara mörkt ut så man ser inte alla färger rätt och skiftningar!


Kommentarer
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

svar; okej lägger till dig med en gång ;)



tack så mycket btw! :D

2010-11-02 @ 18:08:16
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0