Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Ingen färgning ikväll

Det blir ingen färgning av hår ikväll,
Mikkis hade en kund under eftermiddagen så hon hade inte tid.
Men imorgon 10.30 ska jag vara där!

Jag och hjärtat tog halv 2 bussen in till stan idag iallafall,
åt mat på stan och kollade lite i en jätte mysig affär.
Dom hade mycket fina lampor, stenar, kristaller osv!
Kommer inte riktigt ihåg vad affären heter förtillfället.
Får ta reda på det senare :)

Nu sitter vi hemma hos honom och tar det lugnt.
Jonis, en vän, kommer förbi om ett tag, trevligt.
Sen vet jag inte vad som hittas på, har lust att göra nånting
så får väl hitta på nå skoj!

Nu håller hjärtat på att koka kaffe åt mig, så himla söt ♥


Underbar låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0