Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Grattis Moa, 17 år idag. ♥

Gud vad jag är trött nu alltså!
Men känner mig ändå för pigg för att sova, jag är konstig.

Imorgon så är inte hjärtat ledig längre, han var bara ledig måndag/tisdag.
Så det blir lite trist, rätt tomt också att vara utan han på dagarna.
Men har ju fortfarande varandra på kvällen/natten/morgon, bättre än ingenting alls ♥
Ska väl kliva upp relativt tidigt imorgon jag med, runt 10 iallafall.
Klockan 12 ska jag möta upp Moa på stan och ta en fika.
Har inte träffat henne sen i sommras, så det var ju ett tag sen!

Haha, bjuder på lite bilder på mig och Moa!
Några år gamla ;)

Första gången vi var med varandra, gick väl i 5an eller 6an?


Här hade jag börjat 7an iallafall tror jag!


Ungefär 2 år gammal


Haha guud...


2008 tror jag.. Fyfan.


2009.


Och vi två nu!!


Kommentarer
Postat av: Mos

Åh, het jag var på fjärde bilden ;)

Taaack min gris <3

2010-11-03 @ 11:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0