Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


3 dagar

Tjena, nu har jag precis kommit hem ifrån skolan.
Har varit en sjukt slapp dag, först hade vi Nationellt prov i svenska i 80 min.
Efter det hade vi rast en timme, 40 min engelska och sen lunch.
På engelskan kollade vi bara på Vänner, det gör vi ganska ofta.
Och efter det kollade vi på film på so'n.
Slutade precis :)
Och jag håller på fryser arslet av mig ute nu ju, värsta stormigt ju -.-

Idag ska jag bara slappa här hemma, städa rummet och garderoben.
Sen får vi se vad som händer.

Och nu när jag ändå ändå skriver tänkte jag ta och tipsa om en blogg!
Http://lifewontwait.bloggie.se
Det är min bror Jonny som skriver om sin resa han gör nu och har varit på länge!
Lätt läsvärd, tro mig :)

Lite senare ska jag fortsätta pilla lite med design osv!
Om jag har ork.


Någon random bild som jag knäppte i Älvkarleby :) Ser gott ut ju!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0