Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Tisdag

Tänkte att jag slänger in ett inlägg nu när jag har tid.
Igår orkade jag inte göra det, jag var hemma från skolan,
mådde inte bra alls, så jag låg och sov i princip hela dagen.
På kvällen tog jag en liten promenad för att få frisk luft, skönt!

Jag var piggare idag så jag gick till skolan,
men en rätt slapp dag har det varit iallafall :)
Nu sitter jag och väntar på mat,
och senare kommer Rickard, Agneta (hans mamma) och A-j (hans syster)
och hämtar upp mig här i Bergby så åker vi till Norrsundet,
vi ska fira Rickards bror Robins tjej Jonna som fyller 21, grattis!
Vet inte när jag kommer hem igen.

Förresten, grattis till Patric (min halvbror) som också fyller 21 idag!
Det höll jag på att glömma ;)

Vi tar en dagens lista också! :)

Dagens klädsel: Jeansleggings, tröja, underkläder
Dagens accesoarer: Världens finaste halsband och ring <3
Dagens frilla: Uppsatt i en "boll"
Dagens smink: Mascara
Dagens bästa: Att jag ska få träffa min baby :)
Dagens sämsta: Ingenting faktiskt
Dagens köp: Nothing
Dagens sysselsättning: Skuula
Dagens längtan: Lovlovlov!
Dagens låt: Ingen speciell
Dagens humör: Rätt bra
Dagens saknad: Hmm, Carro


Jag och hjärtat vid Gävle strand i lördags :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0