Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Söndag

Varning för mycket text bara, går inte ladda upp bilder.
Hej, jag har inte haft tid att skriva under helgen.
Så jag tänkte att jag kunde ta och skriva lite nu :)

Jag spenderade hela helgen med min pojk hos han i stan.
Först och främst på fredagen så städade vi ur hela hans lägenhet,
så det blir skit fint =)
Sen åt vi massa god mat osv!
När vi satt där och åt med massa tända ljus oså,
tog Rickard fram våra fina förlovningsringar och vi förlovade oss :D
När det började bli natt så gick vi och skulle handla godis på goditajm,
så träffade vi på Isabelle och Andreas med, stod och prata en bra stund med dom :)
Sen gick vi hem och kollade på film och mös!

På lördagen vaknade vi tiiidigt, fast det blev sent på fredagen,
vi vaknade och klev upp klockan 9, otroligt :p
Var rätt fint väder, så vi tog med oss kameran och gick en promenad,
men blev kallt efter ett tag, men gick runt Gävle strand oså.
När vi kom hem igen lagade vi mat och åt :)
Då var väl klockan runt 3 eller så.
Gick ner på stan sen och kika lite, och träffade Lovisa en snabbis.
Efter det gick vi hem igen och gjorde i princip ingenting.
På kvällen tog vi bussen hem till Anna i Sätra :)
Drack o´boy och pratade en masa, sen tog vi bussen tillbaka.
Bakade skit goda negerbollar gjorde vi också :D Hihi.
Somnade sent, runt 4 tror jag.

Vaknade vid 12 på Söndagen, och då var det riktigt riktigt fint väder ute!
Solen värmde grymt mycket, så satt oss på balkongen en stund =)
Och knäppte lite kort!
Sen kom Anna och hämtade upp oss och skjutsade oss ut hit till Bergby.
Tänkte åka till Hillevik och fota, men det blev inte så.
Var här och slappade bara.

Nu har Rickard precis åkt och jag sitter ensam och har tråkigt :(
Tomt ju. Just därför hatar jag söndagar så mycket,
blir så ensamt och tomt utan han. Men aja :p

Bild på ringarna kommer senare ikväll :)
När blogg.se vill fungera riktigt.

Kommentarer
Postat av: älsk

vi har haft en underbar helg vi två tycker jag, hoppas du tycker de med hjärtat, jag älskar dej mer än allt annat och saknar dej redan :( <3

2010-02-14 @ 22:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0