Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Rubriker är svåra, japp!

Hejhopp.
Nu sitter jag här och nördar framför datorn igen, like usual.
Kom precis att tänka på när jag läste Olivias blogg att vi har Nat. prov imorn!
Sitta tyst och stilla i 80 jävla minuter, hur fan ska det gå? Och på torsdag har vi 3 timmars!
Jag kommer sitta och hoppa av raslöshet wtf.
Tar lite egna raster jag så blir det bra ;)

Snart ska jag hoppa in duschen sen ringa Rickard.
Om han inte är allt för upptagen med att kolla på film dvs..
Jag märker väl :) Nu ska jag se om blogg.se vill fungera eller inte o prova ladda upp en bild.
Och bara såhär btw så tänkte jag börja med dagens outfit lite då och då, bara för kul skull.



I love you, my love
v

Kommentarer
Postat av: Din Älsk

lär väl nästan kommentera då baby; jag älskar dej :* <3

2010-02-09 @ 16:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0