Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Long time ago

Halloj!
Nu var det väl ett bra jävla tag sen jag skrev ändå :D
Men jag funderar faktiskt på att börja blogga igen, lite då och då,
det är ju värsta tidsfördrivet o lite småkul.

Lite senare ska jag pilla ihop en design också,
har inte valt ut vilka bilder jag ska ha bara och hur jag ska ha :)
Inte alltid så lätt de eller.
Just nu sitter jag i soffan i mitt typ "nya" rum,
ska knäppa kort och visa mina nya tapeter jag har med tänkte jag,
men de får bli sen nån gång ;D när jag orkar.

Ska alldeles strax ringa upp Rickard också, så fort han kommer hem :)
Och btw så firar han och jag ett år nu på fredag, myspys :* ♥
Men mer om det senare, tänkte att de skulle vara ett kortis inlägg bara.

Men jag vet iallafall någon som blir glad nu när jag uppdaterat.
Nöjd pappa? =D hihi.
Puss!

Blogg.se vägrar fungera, tänkte ladda upp bilder, men men :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0