Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Blä.........

Tänkte ta en liten uppdatering nu när jag ändå inte har någonting för mig.

Igår gick jag bara i skolan, sen var jag med Rickard hela dagen, underbart.
Du förgyller min dag hjärtat, utan dig är ingenting som det ska..
Vi låg bara och pratade och mös hela tiden, gjorde ingenting speciellt.

Idag har jag bara gått i skolan sen inge mer.
Har kollat några avsnitt utav Scrubs bara.
Var ute på en liten promenad alldeles nyss, är på sämst humör.
Det var jag iofs på igår med, förutom när jag var med min älskling såklart!
Nu sitter jag och fryser för mig själv bara..

Funderar på att starta Scrubs igen,
men känner egentligen bara för att lägga mig i sängen och dö typ.
Inte dö ordagrant, men dö dö liksom, och sova känner jag verkligen för.
Jag vill sova ut, riktigt ordentligt, det skulle vara underbart!

Imorgon ska jag åka ut till mamma i Älvkarleby,
det var ett tag sen jag var där nu faktiskt.
Men först och främst ska jag gå i skolan.
Jag kommer antagligen inte blogga nånting då,
vi märker om jag orkar, kanske dyker upp något litet.
Jag kommer hem på söndag iallafall.

Jag är egentligen inte på humör för att skriva någonting nu.
Men ändå sitter jag och fortsätter? Babblar på om ingenting alls.
Massa onödigt skit som jag inte ens vet varför jag skriver.
Orka.
Nej.

Nu tänker jag lägga upp några bilder iallafall,
som jag kanske blir på bättre humör av.
Kan alltid hoppas.........

Första bilden som togs på mig och Rickard!


En härlig sommardag!


Mitt hjärta är söt, och man ser den fina ringen!


Ännu en till härlig sommardag med hjärtat


Enda som förstör bilden är "fitta" över vårat huvud.


Kramas vill jag göra nu! :( Lägg märke till mina bruna armar!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0