Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Tråkiga vardagen

Hejsan.
Det har varit en rätt slapp dag idag.
Började med skola 8.30 som vanligt, fick sitta och läsa till 10.30, ganska så tråkigt.
Sen var det sve/eng en timme där det också var läsning? Aja, segt var det.
Efter lunchen så var det matte och sen musik. Jobbade på bra idag gjorde jag också ;)
Slutade 13.50, gick hem och tog det lungt fram till klockan 16.00 då jag gick på konfa återträff.
Vi började med att sitta och små prata lite om allt möjligt, sen vart det tacos, mums!
Efterrätt med bulla och kaka på det med :)
Kollade sen på en film som jag inte kommer ihåg så mycket utav.
Sen vart det en promenad och hem, så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra.
Kan inte sitta här och tråka ut er hallå? Vet ju inte ens varför jag skriver det här,
det är bara min tråkiga vardag ju. Men men, dödar ju lite tid iaf.

Btw, i nästa inlägg kommer det komma en MASSA bilder från Kroatien!
Miss it.

Förresten, det kanske kommer redan ikväll, beror på hur tråkigt jag får det.
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0