Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Måndag

Hejsan!
Nu var det någon dag sen jag skrev sist.
Men jag åkte som sagt till Älvkarleby i lördags, färgade håret och kollade på tv på kvällen.
Somnade rätt tidigt tror jag? :) Jag kommer inte ihåg.
På söndagen gick jag upp rätt tidigt för att duscha och göra mig iordning.
Matildas uppvisning var ju vid halv 1 =) Efter hennes uppvisnings som alla var jätte duktiga på,
stannade vi kvar och kikade på Aggilty, massa skit söta hundar var det!
Fick dock inga bilder från den dagen, har inge batteri i kameran.

Idag är det måndag iaf, ny vecka nya tag.
Har gått i skolan till 16.00 och sen bara varit hemma, hunnit ätit har jag gjort.
Nu ska jag nog åka till Sandviken, till Carro snart.
Ska vara med henne i skolan imorgon, åker väl hem nångång på eftermiddagen.
Jag har ju studiedag imorgon, as skönt! :D

Avslutar med en bild på mig och Carro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0