Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Kroatien <3

Onsdagen den 26/08 till Onsdagen den 9/09 var jag i underbara Kroatien.
Det är ett så sjukt fint land, av det jag har sett av landet iallafall.
Jag hade det hur bra som helst där dom två veckorna som jag var där.
Vi hade super fint väder och hur klart och fint hav som helst.
Riktigt varmt var det!
Jag kan inte beskriva med ord hur skönt det var där,
så jag visar med massa små kollage istället. Visst, det ser mysigt och så ut på bilderna,
men tro mig, det är en miljon gånger underbarare!
Har många många fler bilder,
men tar ju sån tid att ladda upp så jag gjorde dom här kollagen och tog några bilder utan att välja ut några speciellt, men det duger väl?

Palmer var någonting jag blev kär i! Och det fanns otroligt fina vattenfall, mysiga att bada vid!




Klart och fint vatten! & fina stränder. Dom där "palm parasollerna" såg så söta ut :)


Det fanns massa gränder man kunde gå och kika i inne i gamla stan med,
hittar nog där utantill nu skulle jag tro, var är väldigt ofta..

(Dom syns dock ej på bilden men vissa bilder är därifrån)


Ingen kommentar på dom här va :p


Jätte fint vatten var det, hur varmt och härligt som helst!



Lite blandat

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Mysigt :) :)

2009-10-17 @ 17:52:42
URL: http://mikaelaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0