Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Berits dag idag.

Jag tänker börja med att skriva grattis till Berit som fyller år idag!
Och hoppas att hon får en bra dag :)

Haha, så söt bild :D


Igår tog jag det bara lugnt iallafall, skola först, tråkigt.
Åt sen mat på Bergby krog med pappsen och Adam =)
Åkte och köpte en blomma till Berit eftersom hon fyller idag och sen hem.
Lite senare på kvällen gick jag och Adam till ica,
hyrde en film som jag, pappa & Berit kollade på lite senare på kvällen.
Men först var jag ute och gick lite.

Idag har jag inte hunnit med nånting, duschat och gjort mig iordning bara.
Tänker nog åka till Älvkarleby redan ikväll så slipper jag stressa och åka fram och tillbaka
så mycket imorgon då jag ska åka och kolla på min systers uppvisning.
Var där förra året och kollade med, jätte duktiga var allihopa =)

Nu ska jag göra annat, vi får se hur jag gör.
Puss!

Hon är så  himla söt min syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0