Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Yes..

Nu tyckte jag det var dags att skriva lite, så ni vet att jag lever ;)
Men jag har inte lång tid på mig eftersom min lunch slutar alldeles strax.
Veckan har iallafall gått hur bra som helst,
så jävla sköna dagar och det är ju rätt fint väder med :)
Jag kan berätta senare om vad jag har fått gjort,
har inte riktigt tid med det nu.
Idag åker jag hem till Bergby igen vid 4 härifrån.
Ska packa och sånt sen åker jag till Stockholm med konfagänget imorgon!
Kommer nog bli kul :)
Förra lägret var ju sjukt jävla roligt, hoppas på att det blir minst lika bra nu!
Så jag kommer inte kunna skriva på ett tag, jag kommer hem på Måndag.
Kanske hinner in med ett inlägg innan jag åker imorgon, eller ikväll.

Ha det bra så länge så hörs vi.
Puss!

Kommentarer
Postat av: sara

Hejsan,

är allt bra idag? :)

2009-05-16 @ 18:58:26
URL: http://hhejfffulast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0