Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Lördag

Hej =)
Idag klev jag upp 08.00, på en lördag! Trött som fan var jag.
Sen vid halv 10 så åkte jag, Berit och farmor till Valbo.'
Provade minst 20 klänningar, köpte en iallafall.
Jag är inte helt säker på om den är fin eller inte, men den får duga.
Ska ha den på konfirmationen ^^ 
Den hittade jag på gina tricot för 349:- tror jag?
Köpte även ett par tights där, korta vita som jag kan ha under klänningen. 99:-.
Köpte ett par skor med, pumps liknande var det, som jag kan ha i sommar.
Dom köpte jag på Din sko, eller Sko huset? Dom gick iallafall på 199:-.
Underkläder köpte jag med.
Har inga bilder men det orkar jag inte fixa nu :D

Kom hem runt 2 tiden tror jag, har varit ute och gått en sväng.
Men nu är jag hemma igen och snart ska vi börja grilla.
Det kommer bli några stycken här ikväll :)
Farmor och farfar har ju varit här några dagar,
sen kommer Svenne och Eva-lena också.
Plus våran familj då ;)
Gott som fan med grillat! :D

Och ikväll ska jag hitta på något med Linn igen :)
Hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0