Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Tråkigt inläggggggggg

Bloggen har varit död ett tag nu..
Har inte orkat skriva, men sen när jag väl tänkte göra det funkade det inte.
Men nu gick det!

Sen jag skrev sist har det inte hänt mycket alls,
har varit helt vanliga dagar och inte hänt något speciellt.
Gått i skolan (som jag nu verkligen ska börja sköta!), varit med kompisar och sånt.
Och nu är det ääntligen helg! :D
Ikväll ska jag hitta på nåt med Linn, trevligt som satan =)
Sen resten av helgen vet jag inte än, vi märker väl.

Nästa vecka har jag praktik iallafall, ska vara på Älvkarleby Handelsträdgård.
Vet inte om det kommer bli så jäkla kul men, bättre det än Ica i Sätra! :p
Så jag kommer vara i Älvkarleby hela nästa vecka, åker väl dit på måndagen.
Ska inte gå på praoen då, ska till tandläkaren i Ockelbo så.. ^^

Efter den veckan är det inte många dagar kvar, så jävla underbart.

Haha söt pappa och jag var då ;) Bilden är från 2007.

Kommentarer
Postat av: carro

då hade du ju kunat kommit ändå :/

2009-05-09 @ 00:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0