Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Löördag

Haha, det gick inte ens ett dygn innan jag kände för att skriva igen.. :D
Var nog bara för att jag var på så dåligt humör och negativ om allt igår.
Men men =) Alla har en dålig dag ibland.

Sov riktigt skönt inatt iallafall, bättre än vanlig faktiskt.
Hoppas det blir så ikväll igen, är så jävla trött.
Aja, idag har det varit hur varmt som helst!
Har varit med Emma hela dagen, först var vi i Åbyn och så.
Gick runt i Bergby, käkade glass osv.
Åkte till Hamrångefjärden vid halv 5-5,
käkade grillat hos Emma med hennes familj! Gott så inihelvete var det! :)
Fick skjuts tillbaka till Bergby efter det, så gick vi till Linn.
Var bara där ett tag, ska väl träffa Moa snart, så ska vi möta Linn och Emma.
Tror jag iallafall? Beror på hur snabb Moa är och om jag orkar vänta.. :D
Är verkligen skit trött, fast jag sov så bra? :p

Nu vart det lite kortfattat av vad jag har gjort under dagen.
Inge kul för er att läsa men, nu vart det så.

Lite.. Annorlunda bild på mig :p


Kommentarer
Postat av: Mickan

Bilden var mycket fin :)

2009-05-04 @ 09:14:17
URL: http://mickantjugoandramars.blogg.se/
Postat av: Liam =)

Riktigt fin bild på dig faster :-P

2009-05-07 @ 22:05:38
Postat av: adam

Min sis;)

2009-05-08 @ 16:34:12
Postat av: amanda

tack Liam :) Och ja Adam, din sis :D

2009-05-08 @ 16:40:23
URL: http://aoestergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0