Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Bildbomb

Nu när inte jag har skrivit på typ 100 år,
så har jag tappat en massa besökare märkte jag.
Men det är väl kanske uppenbart att man gör det =)
Tänkte slänga in ett inlägg iallafall, har ingenting bättre för mig.

Under tiden jag inte har skrivit nånting har jag varit i Stockholm.
Det visste ni redan kom jag på nu ^^ Har varit  i Sandviken fem dagar också.
Sen har jag bara gått i skolan, som det förövrigt inte är lång tid kvar i.

I Stockholm var det iallafall kul,
gick massa på gamla stan osv.
Gröna lund var vi också :) Och naturhistoriska.
Orkar inte skriva och berätta detaljerat,
men det var kul iallafall och det är huvudsaken.
Vi var 8 stycken där =)

I Sandvken hos Carro var det också bra roligt.
Alltid lika kul att träffa henne, hon är en helt underbar människa =)

Men för att sluta tröka ut er med massa text
som är lite konstig så får ni lite bilder.

Stockholm:
Pontus & Adam


Nåt? :p


Jag & Moa


Moa.


Moa igen



Adam


Jag, Adam & Pontus (ingen seriös..)


Adam, ful :D



Pontus & Adam


En helt random bild ;>


Adam & jag, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0