Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Tisdag

Jag blev utmanad av Hannah .
Fyra TV-program jag brukar se: Inte ofta jag kollar på tv, men The Hills, 2½ men.
Fyra saker jag gjorde igår: Sov, kollade på tv, låg i soffan, kollade efter klänningar.
Fyra saker jag längtar till: Lördag, sommarlovet, Kroatien, och till jag blir riktigt frisk.
Fyra saker som står på min önskelista: Jag säger nästan som Hannah, kamera, pengar, mobil, dator.
Fyra saker jag avskyr: Lök, kliva upp tidigt på morgonen, skolan, vinter.
Fyra saker jag tycker om att göra: Umgås med vänner/famil, sola, promenera, sova.
Fyra saker jag åt igår: Korv, spagetti, glass, macka.
Fyra bloggar jag utmanar: Linn Stolt, Carolina pettersson, Olivia Axman, Adam Östergren.


Sitter i fåtöljer och kikar på en film nu.
Walking Tall 2: The Payback
som går på TV100 just nu.
Den är rätt så bra faktiskt, den kommer jag säkert vilja se fler gånger =)

Ja, annars har det inte hänt mycket idag, efter jag tagit en dusch så satt jag mig ute ett tag.
Var riktigt länge sen jag var ute, så det var skönt med frisk luft!
Längtar tills jag kan börja gå ut och gå igen.
Men snart så är jag uppe och är lika pigg som alltid igen =)
Nu ska jag kolla vidare på filmen, återkommer senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0