Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


UNDERBARA DAG.

Nu var det ett tag sen jag skrev, hade totalt glömt bort det.
Och just nu, bara för att jag är så glad så tänkte jag skriva lite :D

Har varit i skolan varje dag utan Måndagen då, som ni redan visste.
Hela veckan har gått hur fort som helst, riktigt skönt! =)
Idag har jag träffat Moa en sväng efter skolan med, länge sen nu..
Städat mitt rum har jag också gjort, så nu är det fiiiint.

Det är ju underbart väder ute, har värsta vårkänslan!
Och jag är på så himla braaaa humör :D
Var länge sen jag var det nu, har bara varit sur och allt möjligt dom senaste veckorna.
Men det är väl antagligen för vädret jag mår så super bra =)

Nu ska jag gå ut till Adam och hjälpa han att möblera om i rummet,
sånt tycker ju jag om satt :)

Btw, på Lördag så åker jag, Carro, Anna lena och berit Eckekö =)
Bussen går 07.30 härifrån, så kommer vi till stan runt 18.00 på kvällen igen.
Ska bli skönt att slippa Bergby, även om det bara är för en dag..
Är så trött på stället nu! :p

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0