Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


TORSDAG

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar,
har varit i skolan som vanligt idag, skön dag =)
Först hemkunskap till klockan halv 11, gjorde piroger med köttfärsfyllning och chokladbollar.
Gick ju jätte bra, faktiskt.
Sen hade vi svenska, som gick ut på att inte göra nånting, sen engelska som jag bara låg och läste på.
Och sista lektionen va sve/eng, och det är alltid lika slappt.
Gick hem sen och har inte gjort speciellt mycket, suttit här för det mesta.

Senare ska jag hem till Moa, ska kika på the grudge 3,
även om alla säger att den är värdelös,
har sett början av den iallafall, kan lika gärna se hela då ju :)
Ska nog försöka få med henne på en promenad runt Åbyn sen med :p

Och imorgon är det äntligen helg,
veckan har gått fort, men ändå skönt med helg, det är det alltid.
Har redan planer för imorgon, ska ta 14.35 bussen till stan.
Och sen umgås med min syster Nadja, som det förövrigt var över ett år sen jag träffade.
Hon bor ju i sthm nu så.
Sen kanske Carro kommer till bergby, det vet jag inte än, det har ändrats till och från i en vecka nu..
Så vi får se, annars ska jag spendera min fredag kväll med Moa! :)

Nu vart det lite för långt så, avslutar här.
Vart ändå bara en massa babbel om allt möjligt,
men så blir det ju ibland.
Men nu ska jag sluta skriva, men en bild får ni iallafall.
Puss!



Håll kvar, i den enkla sanningen du har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0