Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


TORSDAG

Förlåt för att jag inte har skrivit något sen i Måndags!
Men jag har inte varit så himla frisk precis, har bara legat i sängen hela dagarna..
Och jag är fortfarande inte frisk, vad det är för fel orkar jag inte ta upp :p
Men kanske blir det bra idag? Kan ju alltid hoppas, annars får jag vänta 3 månader.

Egentligen har jag ingenting att blogga om, då det inte har hänt någonting.
Men jag ville bara visa att jag lever och säga att man tröttnar verkligen på att ligga hemma!
Känns nästan som om jag vill tillbaka till skolan, men det mår jag för dåligt för.

Nu måste jag gå ner och duscha, det ska bli riktigt skönt. =)
Och jag vill ha sommarlov nuuuuu!
Btw så är det bara 9 dagar kvar tills Maria kommer! WIIIIHO :D

Aja, duschen väntar!
Lite sol och så är det iallafall, så våren är väl på väg hoppas jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0