Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


TISDAG.

Tjena.
Nu har jag precis kommit hem från en promenad med Linn :) Pratade på om allt möjligt som vanligt.
Sen har jag bara kollat på oc sen jag kom hem från skolan, riktigt slapp dag.
Hade en och en halv lektion, sen så vart det ingen lektion på tre och en halv timme för mig, Linn och Pontus.
Eftersom vi går på sve/eng och vi är dom enda där i 8a, och 8b på var på teater.
Och den teatern var vi förresten också på, innan lunchen.
Men hade iallafall 2 och en halv lektion på hela dagen, hur skönt är inte det då?
Nu när jag är så skoltrött med, kan ju hoppas på att morgondagen ser likadan ut ;)

Gårdagens kväll spenderades med Hampus, vi var ute bara, gick omkring och pratade oså.
Var hem till Moa en sväng och kollade hur det var med henne, satt där med henne ett tag,
sen vart det en sväng med Hampus hund innan jag gick hem =)
Kollade på oc som vanligt, sen somnade jag.

Nu ska jag fortsätta lyssna på massa gamla låtar,
lägga mig i sängen tänkte jag också göra, tills jag somnar.
För sömn behöver jag verkligen, inte sovit speciellt bra på sista tiden :p

Puss och godnatt!
+ Så vill jag ha mer kommentarer från er som läser :)


Kommentarer
Postat av: linn stolt

sv: hm, nej du skulle aldrig klara dig :D möhöh

<3

2009-03-10 @ 21:16:40
URL: http://liinnstolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0