Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


SNART!

Ja, om ett par minuter har jag ett nytt simkort!!! :D
Gud vad skönt, fatta lycklig jag är?

Aja, gick bra med fotograferingen idag tycker jag,
vi vart så fin så, haha, om de ändå var så.. Linn vart ju bra, men inte jag ;D
Har precis lagt in bilder också från skivan jag brände ut också, så nu har jag en hel del.
Kanske visar någon då och då :)

Ikväll ska jag och Linn ut och gå iallafall, länge sen vi gjorde det nu..
Igår gick jag i en och en halv timme, har fastnat totalt i det där, allt är bara lugnt och skönt.
Men lite sällskap skadar ju inte, även om jag gillar att gå själv i vissa tillfällen.
Och sen efter det har jag ingenting planerat, brukar ju alltid tillbringa fredagarna med Moa,
fast det kanske ni har märkt redan :p
Men idag vet jag faktiskt inte om jag ska det eller inte, har inte pratat något med hon.
Fast jag saknar henne lite småll, länge sen jag träffade henne känns det som? Kommer inte ihåg när det var sist.

Nu är det ännu kortare tid tills jag får mitt simkort, ååååååååh!! :D
Underbaaaaaaaaaaaaart!
Skriver kanske mer senare ikväll, ha det bäst!

Btw så är båda bilderna oredigerade nu, men det gör väl inget? :)

Foto: Britt Matsson


Foto: Amanda Östergren (jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0