Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


PRAODAG 4

Nu är jag hemma, gjorde en liten ändrig med designen när jag satt på Arbetarbladet.
Men är inte klar än, och jag orkar inte fixa till det nu heller.
Idag var vi bara ute på ett jobb, var till Polhem och fotade dom som gjorde bakelser/tårtor till någon tävling.
Kommer inte ihåg riktigt vad det var, men det såg gott ut iallafall.
Sen satt jag bara och höll på i photoshop resten av dagen.

Och det slutade funka att skicka sms bara helt plötsligt på bussen hem med,
länge sen jag var såhär irriterad över något, det är sjukt!
Och gratissms.se funkade, men nej, nu funkar inte det heller, vafan har saker emot mig?
Allting slutar funka för att jag inte ska kunna smsa, när jag som mest behöver smsa också.
Skit kul.

Men nu ska jag sluta gnälla över att det inte funkar,
som jag ändå kommer göra resten av dagen för mig själv..
Ska lägga in lite bilder på datorn från en skiva hade jag tänkt, men gör det lite senare.
Men ni kan få se nån iallafall =)

Ser ju inte så himla bra ut, men tror inte ni bryr er.  Jag gör iallafall inte det.

Foto: Catharina Sandström


UPDT:
Säger ju att allt har något emot mig idag, iallafall tekniska saker..
Precis när jag publicerade det här inlägget, började datorskärmen att blinka gult?!
Shiiiiiit... VAFAN ÄR DET FÖR FEL? Som om jag har tålamod med sånt här skit? NEEEJ!!!!!
Åh, allt kan ju hänga sig.
Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0