Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


PRAODAG 3

Idag har jag varit på en del grejer och fixat innan jag stack vidare till Arbetarbladet.
Kom väl dit runt 11 tiden? Kvar över kanske klockan var..
Aja, åt lite lunch och så lite senare, sen satt jag bara och redigerade bilder och utforskade lite i photoshop :p
Kom en tjej vi skulle fota också, men då satt jag och pratade med Anne istället, svarade på lite frågor och så.
Så det missade jag, men det gör inget :)

Slutade vid 15:00, gick till bussen som aldrig kom, vart något strul där..
Så åkte hem vid 15.30 då bussen äntligen kom, fick byta i hamrånge till den vi egentligen skulle åkt med?
Fattade inte riktigt det där, men kom hem nu vid 16.30 iallafall, lite drygt..

Nu ikväll ska jag ta en promenad runt Åbyn igen, fast Moa gör mig sällskap den här gången.
Och förresten! Jag måste bara säga att jag var riktigt duktig igår,
ni vet att jag berättade att jag och Pontus var ute och gick 20-30 minuter igår, och att jag sen skulle gå runt Åbyn?
Jag gjorde det, fast jag gick 2 varv tillomed, hur bra är inte det då? :D Så gick myyyycket igår, stolt!
Ska nog börja gå ett varv per dag, vart ju inte så mycket gym för mig, tröttnade efter 3 gånger ungefär.

Nu ska jag kika om det går att lägga in bilder, funkade ju inte igår.
Nähepp, det funkade inte, vad är det för fel? Åh, vad less jag blir.
Men men, nu är jag hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0