Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


OM DU LÄMNADE MIG NU..

God morgon!
Nu ligger jag i soffan och kollar på något dåligt program,
vet inte alls vad det är.
Och samtidigt hör jag Lars winnerbäck & Miss li - Om du lämnade mig nu,
det är en fin låt tycker jag, jag blir lite lugn av den faktiskt.

Nu sen förra veckan när jag har varit väldigt dålig på att uppdatera
har jag tappat ett par läsare märkte jag nu,
men förra veckan låg jag bara i sängen och var inge pigg alls,
jag hade jätte ont i magen och kunde knappt röra mig,
så förlåt för att jag varit seg på att skriva.
Och därför var jag inlagd på sjukhus mellan fredagmorgonen och igår eftermiddag.
Jag fick operera mig för första gången på fredagen, det är ingenting jag vill göra om!
Så min helg har med andra ord varit tråkig,
men jag delade rum med en annan tjej som var trevlig iallafall, tur det! =)
Den här veckan kommer det nog mer inlägg än vanligt, ska ju bara vara hemma och vila.
Men det går framåt, blir bättre och bättre!
Men nu är det slutpratat om det, för det intresserar nog inte er speciellt mycket :p

Jag kommer väl lära plugga en hel del hemma den här veckan,
eftersom jag var hemma förra med och för att jag antagligen börjar komma efter lite?
Ja det gör jag säkert, man hinner göra mycket i skolan på en veckan.
Prov har jag imorgon också, matte och no tror jag.
Men men, jag kommer ikapp bara jag väl försöker! =)


Kommentarer
Postat av: hannah

vad opererade du? :O

2009-03-30 @ 12:23:19
URL: http://haniypaniy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0