Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


MÅNDAG.

God morgon.
Ingen skola för mig idag, ska bara vara hemma och vila, mår inge bra..
Tänkte att jag skulle skriva lite om resten av helgen innan jag ska bege mig till sängen igen.

Carro åkte som sagt hem på lördagen, jag åkte med henne och Anna lena in till stan.
Så gick jag upp på Brynäs sen.
Satt och kollade på tv med Matte ett tag, sen stack han och Bella och Andreas kom.
Vi lagade mat, kollade på filmer och satt och pratade, roligt var det!
Sen på söndagen så lagade vi mat, städade upp allt skräp från lördagen och bara pratade om allt.
Andreas kom hem med kina mat, så åt vi det sen gick jag och Bella till bussen =)
Åkte med 10 över 8 från stan och var bara hemma efter det.
Måste åka och hälsa på Bella oftare, vi träffas ju nästan aldrig.
Men det ska det väl bli ändring på ^^

Nu vet jag inte riktigt om det där är nå roligt att läsa, men jag skrev bara.
Vet inte riktigt vad men.. Nu väntar iallafall OC och sängen, och glass som Patric var och köpte åt mig. TACK!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0