Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


MÅNDAG & SKOLA IGEN.

Ja, idag var jag i skolan för första gången på två veckor, och det var lika tråkigt som alltid.
Sve/eng, so, engelska, matte och sen idrott.
Kollade bara på film på engelskan, så det var skönt :) Och behövde inte göra speciellt mycket på so'n heller.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra,
på kvällen ska jag iallafall ta en promenad runt Åbyn med Moa.
Känns som om mina dagar bara går åt till att gå massa runt Åbyn nu för tiden,
men jag gillar det och jag behöver röra på mig! :)
Men blir väl att umgås med Moa både efter och innan vi går, skulle jag gissa på iallafall..

Nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar, sen lägga mig och kolla på oc.
Skriver väl antagligen mer senare! :)

BTW SÅ KOMMER VÄRLDENS BÄSTA MARIA TILL SVERIGE DEN 3-4 APRIL,
 FATTA VAD JAG SAKNAR HENNE!
kommer bli så jävla skönt att träffa henne igen, hon är ju världens sötaste och gladaste tjej! :)



Foto: Catharina Sandström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0