Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


MÅNDAG.

Hej..
Har inte skrivit sen i fredags kom jag på :)
Men jag har inte haft tid och ork, eller tid har jag väl iofs haft, men absolut ingen ork.
Fast nu när jag ändå sitter hemma och inte gör nånting, varför inte skriva?

Jag hade skit kul på Eckeö linjen iallafall, båten gick vid 10.00 från Grislehamn (?).
Åt mat, handlade, satt på nån clubb och lyssnade på hon som sjöng och hade de treevligt.
Såg en kille från Gävle där med, lite kul :D
Jag knäppde väl en del bilder, alla är väl inte jätte intressanta men, jag visar ändå =)
I slutet av inlägget!

Vi kom tillbaka till Gävle vid 17.00, jag åkte till Älvkarleby.
I skutskär träffade jag på Olivia och hennes pojkvän med, var någon mer med, minns inte namnet :p
Så i väntan på min buss satt vi först ute och frös ihjäl,
sen tog jag och Olivia en promenad innan vi gick till hennes pojk en halvtimme eller så.
Sen tog jag iallafall bussen till Älvkarleby, åt kycklingsallad och slappa framför tv'n :)
Somnade hur tidigt som helst..

Och igår kom pappa och hämta mig, så åt vi på Sibylla och så, sen åkte vi hem.
Kom hem runt 22.00 och satt mig här en stund =) Sen somnade jag direkt.

Idag har jag bara varit hemma, legat i sängen och kollat på OC.
Ska ta 14.35 bussen in till stan och fixa lite grejer, vet inte riktigt när jag kommer hem.
Men näe, nu vart det ett för långt inlägg känner jag, blir bara jobbigt för er att läsa.
Så lägger in några bilder och säger hej då! :)
Puss!

Carro innan båten


Anna-lena med sötaste minen =)


Berit och Anna-lena äter mat.


Framme på Åland.


Carro på båten :)


Ovanligt att jag kollar i kors på bilder..


Nån dansande gävlebo och Berit och Anna-lena.


Hon som sjöng, duktig var hon!


Skratt!


Anna lena ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

faktiskt en härlig lördag amanda! :) du gjorde den bra <3

2009-03-24 @ 21:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0