Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Konfirmation

Nu är det inte så långt kvar tills jag ska ta konfirmationen.
Och för er som inte vet det så är det väldigt stort i Norge,
det är ungefär som studenten är för oss här i Sverige, och det är ju stort.
Och eftersom jag har en halvmor som är norsk så kommer såklart släktingar därifrån den dagen.
Vilket blir riktigt roligt =)
Vi kommer bli en hel del, runt 30-40 stycken som kommer från Norge,
sen är det ju folk härifrån Sverige också! Kan ni tänka er vad folk det blir?
Men kul kommer det bli, det vet jag :)

Fast nu ska jag säga det jag tänkte berätta,
när det kommer så mycket folk vill man ju vara finklädd.
Så nu sitter jag och letar efter en klänning, behöver inte vara så speciell.
Men en fin halvlång klänning, (helst vit) vill jag hitta.
Har kollat runt en massa olika sidor, som Nelly.com och såna där liknande.
Ni får gärna ge mig lite tips! =)

Nu ska jag kika vidare.

Kommentarer
Postat av: hannah

sv: men hallå, om man tar bort den kan man få barn då? :O

2009-03-30 @ 17:08:12
URL: http://haniypaniy.blogg.se/
Postat av: hannah

stylebystars.com eller .se :D

2009-03-30 @ 21:14:41
URL: http://haniypaniy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0