Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


I DIED BY YOU.


Lite sommar och sol skulle vart perfekt nu va? -
Bilden är tagen på Skagen i Danmark i sommras.

Ååååååh, kan det inte ta och sluta snöa snart!?
Har tröttnat helt på all snö och slask nu, och kylan..
Ge mig lite vår och värme nu så blir jag nöjd? Fast sommarlov skulle sitta bra det med :)
Idag har jag varit i skolan som vanligt iallafall, inte allt för jobbig dag, den var okej.
Fick sluta vid 14:45, en kvart tidigare är ju alltid nånting.

Ikväll består planerna av att umgås med Moa! :)
Har ingen aning om vad vi ska göra, men det är ju inte ovanligt precis.
Idag kan jag inte gå ut och gå heller, min fot gör så ont sen jag gjorde illa den på idrotten.
Vart ju inte bättre av att jag är ute och går så mycket, men idag får den vila =)
Kan ju ändå bara gå på halva foten så :p

Nu längtar jag tills jag får mitt nya ljudkort, ska bli underbart.
Puss



I'm in serious shit, I feel totally lost
If I'm asking for help it's only because
Being with you has opened my eyes
Could I ever believe such a perfect surprise?
I keep asking myself, wondering how
I keep closing my eyes but I can't block you out
Wanna fly to a place where it's just you and me
Nobody else so we can be free.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0