Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


HELG!

God morgon!
Även fast jag har varit vaken nån timme ;)
Men idag är det iallafall äntligen fredag, hur skönt som helst.
Och jag börjar inte fören 10 i 11 heller,
så nu ska jag göra massa arbeten som ska vara klar tills nästa fredag.
Sen efter skolan åker jag dirket in till stan, vet inte riktigt när jag kommer hem.
Och fredagskvällen ska spenderas med Moa! =)
Carro kommer förmodligen på lördag istället, vet inte riktigt än hur det blir.

Igår var jag iallafall hos Moa under kvällen, vi bakade chokladbollar och kollade på the grudge 3.
Men satt mest och skrattade igenom hela filmen :p
Aja, trevligt var det iallafall.

Nu ska jag börja skriva min notis som ska bli en nyhetsartikel!
Puss

Och grattis olivia! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0