Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


HELG.

Idag är en sån där jätte bra dag igen =)
Fint väder och rätt så bra humör! Sitter och ler för mig själv nu, är på så bra humör.

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, ska göra iordning kött och potatisgratäng lite senare.
Sen marängswich, det är så underbart gott! Hur länge som helst jag åt det :p
Också ska jag väl umgås med Linn ikväll, om jag hinner.
Ska lägga mig och sova tidigt ikväll, så jag kommer upp vid 05.30 imorgon. HUR ska jag klara det?!
Men men, jag får göra så gott jag kan ;)

Nu har jag nästan nyss kommit in från en promenad runt Åbyn med Olivia!
Trevligt var det, skönt att bara gå och prata liksom :) Måste ju röra lite på mig ibland.

Men nu ska jag göra nåt annat, sitta och längta lite tills imorgon kanske?
Hinner kankse skriva ett inlägg till innan jag åker, vet inte än..
Men annars så får ni ha det så bra så skriver jag väl på lördag kväll eller söndag.
Puss!
Btw så är det underbart med heeeeeeeeeeeeeeeeeeelg!!

Jag och bror min som små =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0