Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


GOD DAMN, YOU'RE BEAUTIFUL.

Min bloggdesign är tråkig..
Jag måste ta och fixa photoshop, så blir det lite roligare :)

Har iallafall tillbringat största delen av dagen i sängen, legat och kollat på OC.
Vid fyra klev jag upp och gick och duschade, sen har jag bara ätit och suttit här.
Imorgon ska jag iallafall gå i skolan, sen åker jag till stan och träffar Carro.
Nu ska jag fortsätta kolla runt på lite bloggar och sånt där,
vet inte riktigt varför jag skriver det här inlägget eller ens tänker publicera det?
Men jag har tråkigt helt enkelt =)

Puss!

Haha, den här bilden är väldigt gammal, jag kommer ihåg dagen iallafall.
Jag och Moa var ute och joggade Åbyn, men halvvägs så hittade hon den här grodan/paddan vad det nu är.
Så försökte vi få fina kort på den, men lyckades inte..
Sen vad vi gjorde med den efteråt behöver jag inte ta upp ;o Vad tänkte vi med egentligen? Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0