Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


FUNGERAR.

Åh äntligen funkar det att gå in på min blogg igen,
det har varit absolut helt omöjligt att få bort mitt gästlösen till bloggen?
Men men, nu funkar det som det ska igen, tror jag iallafall :)

Jag fick iallafall mitt efterlängtade simkort i fredags, så nu har jag nytt nummer och comviq dessutom.
Sen så träffade jag Moa en stund, och sen gick jag och mötte Linn :)
Vi var ute och så, skulle gå Åbyn men kom bara till dammen, sen vände vi och gick tillbaka till Bergby.
Träffade på nåra där, sen gick jag, Linn, Adam, Crille och Simon till Adam och kollade på film.
Jag halvsov andra delen av filmen, men annars var den nog rätt bra.
Sen gick dom och Adam och jag somnade väl vid halv 4 eller så? :)

Vaknade upp rätt tidigt på lördagen, vet inte när, men tidigt var det iallafall.
Duschade och så, sen åkte jag och Berit till ockelbo på spa-dag, hur skönt och mys som hellst! :)
Käkade tacos och så där, sen solade jag och hon gick på massage innan vi åkte hem,
och kvällen spenderades med Emma, vi var först i hamrångefjärden hos henne en snabbis,
men åkte sen till Bergby, fixade hennes blogg och gick sen ut och träffade massa folk :)
Rätt kul faktiskt, hahaha! :D
Gick hem sen, kollade på oc och somnade.

Och idag är det söndag, brukar ju inte gilla dom alls, men den här dagen funkade.
Jag gick till konfan vid halv 11, var där tills halv 4, då gick jag hem.
Låg i sängen och kollade på oc, sen gick jag ut och gick Åbyn med Linn :)
Pratade en hel del om allt möjligt, skönt!

Nu ska jag kolla klart på oc, sen ska jag sova.
Skola imorgon också, inte varit där på 2 veckor, ser verkligen inte fram emot det..
Men men, jag är väl så illa tvungen..

Sängen ser så lockande ut så ni får ha det så bra! :)
Puss och godnatt!

Gud vad stel jag ser ut på bilden :p

Foto: Catharina Sandström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0