Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


FRIDAY

Hallå.
Nu sitter jag här, och Carro ligger i min säng :)
Dagen har varit bra iallafall, först skolan som vanligt till 14:00, sen 14:35 bussen till stan.
Där mötte jag upp Nadja, Tessan och Isabelle.
Gick på stan och sånt där, käkade och hade det trevligt =)
Kommer nog dröja ett tag tills jag träffar Nadja igen skulle jag tro :p

Sen åkte jag hem och strax därefter kom Carro hit, vi har bara käkat och tagit det lugnt.
Vi kollade igenom massa gamla foton sen 2001-2007 ungefär.
Så söt var man ju inte på den tiden.. Haha!

Imorgon åker Carro hem igen :(  Men glad att jag fick träffa hon överhuvudataget :)
Sen åker väl antagligen jag hem till Isabelle, vi hade tänkt ha en liten OC/film kväll :D
Eftersom båda alltid varit lika besatt av det :p Det blir nog bra mys!
Om det blir att jag åker dit alltså, men tror nog det ^^

Men nu orkar jag inte skriva mer.
Eller förresten, har precis gjort iordning en blogg åt bror min, ni kan ju kika in på hans =)
KLICKA HÄR!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0