Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


.

Nu sitter ja på Arbetarbladet, har precis ätit.
Väntar på att Linn ska komma gör jag också, ska gå och möta henne om ett tag :)
Var nyss ute på ett jobb på Läkerol Arena, skulle fota lite när dom tränade.
Var kul att se när dom gjorde det, jag saknar hockeyn lite..

Men nu ska jag göra annat, innan lunchen slutar =)
Sen ska jag och Linn fotas lite, ruuuligt.
Tack för att du ställde upp gumman! :D
Ha det bra.

Juste, mitt simkort har gått sönder, därför det inte funkade igår..
Sorry för att jag var lite ilsken men ;D
Det är bättre nu, ska väl antagligen ner på stan och köpa ett nytt innan jag åker hem.
Då blir de comviq iallafall, jag är trött på Telia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0