Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Crap

Ja nu ser bloggen ut som skit, men jag ska fixa lite under dagen hade jag tänkt.
Så ni får stå ut med det tills jag blir klar, som jag inte kommer bli fören i helgen
då jag inte har tillgång till min dator före det,
men det är bara headern som jag inte kan göra innan.
Puss

UPDT: Ja.. Nu är den verklighen inte fin alls,
jag brukar ju inte ens vilja ha färger på bloggen :p
Men nu får det vara såhär tills jag kan gå upp för trappen och sitta vid min datorn.
Eftersom jag har ju alla bilder och sånt där.

Btw, så kommer Marias tåg halv 8 på lördag kväll till Ockelbo.
Gud vad jag längtar! =)

Jag vill ha sommar och sol, men det är jag väl int ensam om?

Pontus, Maria och jag i Danmark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0