Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


ALL THE THINGS YOU SAID.

God morgon.
Jag brukar ju sitta på bussen nu på väg till Arbetarbladet,
men eftersom jag är så morgontröttt hann jag inte med bussen.
Så får vänta 20 minuter nu, tänkte att jag kunde passa på att skriva några rader :)

Igår kväll vart det som sagt en promenad runt Åbyn med Moa,
och lika idag ska det bli, varje dag, men idag blir det nog 2 varv.. Får se hur jag gör.

Kollade lite snabbt, och nu gick det lägga in en bild också!
Jag vet inte riktigt om jag får för dig Catharina, men det tror jag säkert..
Så, här har ni hon jag varit med på Arbetarbladet på måndagen och tisdagen.
Igår var jag med Jenny, och det blir nog lika idag skulle jag tro? :)


Foto: Jag
Nu är den helt oredigerad, för jag har ju inte photoshop på min dator hemma.

Men nu ska jag klä på mig, sen sticka till bussen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0