Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


ÅBYN.

Sa ju att jag skulle skriva när jag kom hem kom jag på, så blir väl ett inlägg nu.
Har varit ute och gått en sväng med Pontus, men vart bara en halv timme eller så.
Så nu är jag jätte sugen på att gå en lite längre bit,
så ska bara ladda telefon lite till sen så blir det en sväng runt Åbyn, måste ju ha musik.

Var ute på ett till jobb på praktiken idag innan jag slutade med,
men det tog väl bara en halv timme eller så, det är faktiskt kul där :)
Skolan nästa vecka ser jag verkligen inte fram emot iallafall, det kan jag lova.

Inte ville bloggen fungera som den ska heller, går inte ladda upp bilder?
Irriterande.. Men får kolla om det funkar senare eller imorgon.
Nu ska jag gå ut och gå! Skönt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0