Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


YOU COULD HAVE WHATEVER YOU LIKE

Gaaah.. Vad ont i fötterna jag har, börjar få riktiga skavsår både på hälarna och tårna,
i sommras hade jag ju det precis hela sommarlovet. Och jag hatar det.
Lämnade tillbaka skorna iallafall, och köpte ett par nya som jag inte är helnöjd med precis men.
Gick i dom fem minuter, sen kom skavsåren, skit kul..
Men men, jag orkade inte hålla på att lämna tillbaka igen osv, så jag tog dom.
Sen hittade jag en stickad tröja med, har aldrig varit så mycket för stickat, men den var helt okej.
Så köpte jag parfym, foundation och lite annat smått.
Och var med Carro där med, hon kom vid 2 tiden, seg var hon, men hon kom iallafall :)
Hade redan varit där två timmar då men..

Ja, nu är jag iallafall hemma, och Adam åkte hem på samma buss som mig med :)
Ska ner och äta lite snart tror jag, börjar bli hungrig.
Sen jag jag no idéa om vad jag ska göra ikväll, får se.
Igår kväll löste det sig iallafall, satt inte bara hemma och hade tråkigt,
men orkar inte berätta vad jag gjorde heller :)

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0