Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


MÅNDAG OCH SKOLA..

Nu var det ett bra tag sen jag skrev nånting här, torsdags va väl sist..
Men hade tråkigt så tänkte att jag ändå kunde skriva lite :)

Helgen spenderades i Älvkarleby hos min mamma,
riktigt mysigt var det där :) Var mest ute och gick med Adam, Mattias och Rickard.
Annars så tog jag det bara lugnt, kollade på filmer och sånt där :)
Hade feber så kändes bra att ta det lungt.
Och igår gick jag, mamma, Adam och Matilda lite i Valbo innan Adam och jag åkte hem.
Käkade på donken med, gott!

Och idag har jag bara varit i skolan, klev upp vid 8.00 eftersom jag inte va speciellt pigg.
Men vart lite piggare i skolan, även fast jag är grymt förkyld och bara sitter och snorar, haha!
Ont i halsen har jag också..

Mellan 03.00 och 06.00 inatt/morse blödde jag näsblod, det riktigt forsade ur mig kändes det som :o
I tre timmar med.. Fan vad jobbigt det var!
Blöder jämt näsblod nu för tiden, precis som förr.
Men förr kunde det hålla på ett helt dygn, så fick jag nåt i näsan i 6 veckor som skulle stoppa det.
Fast jag blödde fortfarande när dom tog ut det, 6 veckor liksom!
Men det var några år sen, och idag ska pappa beställa tid hos en läkare så ska vi fixa det där.
Blir väl antagligen bränna eller så, skulle jag tro.

Idag ska jag hitta på något med Moa, vet inte vad men..
Vad länge sen jag träffade den tjejen känns det som, vet inte när det var sist faktiskt.
Skulle till syrran idag, men både hon och killen hennes är sjuk, så åker väl dit någon annan dag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0