Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


SKÖN DAG!

Hallå.
Sitter och kollar på oc nu, som jag sett hundra gånger men tog hem alla 4 säsonger från bella idag
när jag var hos henne efter skolan, alltid lika bra ju :)
Käkade pizza och kollade på tv hos henne iallafall, trevligt =)
Sen tog jag 17.37 bussen till Bergby och lagade mat med Pontus, åt lite.
Och gick sen ut med Pontus och Moa en sväng, sen hem till Moa.
Men gick hem efter en timme eller så bara, och nu sitter jag här.

Riktig slapp dag i skolan idag iallafall,
lugna lektioner och vart inte att jobba speciellt mycket,
knäppte kort och så på morgon bara, sen vid 10 gick jag till hälsocentralen och tog lite prover.
Ramlade in i en taggbuske med, så min hand såg ju förjävlig ut, haha!

Men nu ska jag kolla vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0