Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


TRÖTT

Så sjukt trött i benen nu, tränade mest dom skulle jag tro.
Jo det gjorde jag nog, men det var hur skönt som helst! =)
Vi ska börja gymma varje onsdag nu fram tills nästa månad, då ska vi göra det oftare.
Iallafall jag och Emma vad jag vet nu, 2-3 gånger i veckan :)  Blir nog bra det där.

Emma idag då, när vi skulle byta om.

Emma: vi går in där de står killar, det är ju ändå bara för tjejer nu ikväll,
så det kan ju inte vara några

Sen flyyyyger hon ut ur omklädningsrummet, och skriker gör hon med :D
Precis innan hon skulle säga "killar här inne", men det var de ju så, haha.

Tror nog jag hade av nyckeln som man får när man lämnar in gymkortet med,
om den inte va av innan, men varför skulle dom då ge mig den menar jag? ;D
Aja, dom såg det inte när jag lämnade tillbaka den iallafall :p

Vi tog vi 20.35 bussen hem och nu ska jag alldeles strax gå och sova så jag kommer upp imorgon.
Jag har blivit väldigt bra på det där med att gå upp tidigt, bara för att Linn ringer och väcker mig varje morgon..
En dag gjorde hon det inte, och då vaknade jag 10 minuter innan vi börja,
så det är nog pga henne jag vaknar skulle jag tro :D

Hemkunskap direkt imorgon iallafall, skönt, så slipper använda hjärnan så mycket.
Hatar att behöva koncetrera mig på morgon alltså!

Nu ska jag lägga mig i mig stooora säng med mina två täcken och massa kudar och bara mysa och sova! :D
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0