Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


TRÅKIGA LÖRDAG


En bild på mig och Moa sen igår natt, kan inte säga att jag var speciellt snygg, men det bjuder jag på.

Riktigt roligt med henne igår, vi var mest hemma hos henne, pratade och sådär.
Åt massa onyttiga saker med, som alltid. Men gick och var med Adam och Billy också.
Men annars gjorde vi inget speciellt, var flummiga och skrattade en hel del som vanligt, trevligt :)
Vi somnade iallafall vid 04:00 imorse.

Och ja hörrni, idag är det lördag, en trist lördag.
Vakande upp brevid Moa vid 2 tiden av hennes mamma som väckte oss, var kvar där en stund.
Gick sen den korta biten på 1 minut hem och åt lite frukost.
Satte sen igång med mitt rum..
Städade, dammsög, dammade, skurade golvet, skruva isär sängbenen från ena min säng,
bärde ut den, och bärde ut en dator, filmer osv..
Det tog ungefär 2 timmar alltihopa tror jag, och det var jobbigt!
Länge sen jag gjorde sådär mycket känns det som ;D
Men nu ni,  har jag ett mycket mindre rum, för nu har jag en ny vägg till mitt rum.
Känns lite ovant när rummet är så litet, (men ändå fortfarande stort!) för jag hade ju så ovanligt stort rum innan.
Snart så kommer nya tapeter och sånt in i rummet,
ska möblera om och köpa en ny hylla, sätta upp en ny spegel osv.
Gillar att hålla på med sånt där, så det ska bli kul! :)
Längtar.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, och ha tråkigt.
Hoppas ni får en bra kväll iallafall :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0