Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


TORSDAG

Sitter och är irriterad på mitt internet just nu, tar typ 100 år att komma in på en sida.
Vet inte vad det är för fel, men Pontus laddar väl ner en film eller så skulle jag tro.
Annars har jag inte gjort mycket idag,  gått i skolan, sen bara varit hemma.
Ganska dålig idag också.
Men är på bättre humör nu och ska antagligen ut och gå med Linn senare.
Då blir man ju alltid på bättre humör :) Ska väl höra av mig till henne strax hade jag tänkt..

Men nu ska jag ner och äta varma mackor, gott! ;D
Och städa upp lite på rummet, det behövs verkligen..

Kommentarer
Postat av: l.s

sv: ja men jag hittar inte koderna, du får jätte gärna hjälpa (A) <3

2009-01-23 @ 22:02:28
URL: http://liinnstolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0