Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


TORSDAG

Nu sitter jag här igen, och kollar självklart på o.c :)
Har varit en slapp dag idag, både i skolan och efter..

Jag tog 15:15 bussen in till stan, så kom pappa och hämtade mig och vi åkte till Arbetarbladet.
Men pappren jag skulle ta med dit, som dom skulle skriva på,
hade jag glömmt hemma, jag är så dum, det var ju liksom därför jag åkte in,
för att dom skulle skrivas på!?  Ibland tänker jag inte mycket :)

Men vi gick in och pratade med en tjej iallafall, och pappa ska komma förbi med pappren imorgon.
Och det var lite roligt, jag fick praoplatsen bara för att jag kommer från Bergby!
Alla andra hade dom nekat, haha! Dom hade en från Bergby som jobbade där,
också sa hon "Hon kommer också från Bergby, så henne tar vi!".
Lite småroligt tycker jag :) Men det ska bli nice att vara där.

Sen dess har jag bara varit hemma, kollat på Step up 2, två gånger till och med.
Och kollat lite på o.c!
Nu ska jag sova alldeles strax :) Puss och godnatt!

RITKIGT SKÖNT MED HELG IMORGON, JA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0