Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


SANDVIKEN

Sitter hos Carro i Sanvdiken just nu, vi kom hit igår.
Då var vi bara hemma hos henne och va trött och kollade på film :) Mys.
Vaknade ungefär halv 2 idag, duschade och fixade oss och sånt, sen stack vi ner på stan.
Kollade lite affärer och så, och jag köpte nya skor, som jag inte ens får av mig riktigt.. Men men.
Sen käkade vi på någon pizzeria eller va det va, gott iallfall! ;D
Så gick vi hit och har bara vart här sen dess. Ska väl sova om ett tag antar jag.

Imorgon blir det nog bio, ska gå på Australia,
även fast jag inte har sån stor lust att se den men vill endå :)
Sen får vi se vad vi hittarr på resten av dagen, blir väl åka till Gävle någon dag med.
Sen vet jag inte alls när jag sticker tillbaka till Bergby, men det märker vi.

Nej nu ska jag avsluta med några bilder sen nyårsafton,
bloggen var seg idag så orkade inte lägga in många.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0